--
ּ

אימון ברטט

פעילות גופנית בשיטת הרטט

מקצרת את זמן האימון,

30 דקות = גוף בריא וחטוב

אימון מרוכז ואפקטיבי הניתן בלווי מקצועי.

יתרונות השיטה:

  • גורם להתכווצות שרירים מלאה ללא מאמץ , הגירוי מתבצע הן בסיבים האדומים והן בלבנים (סיבים המרכיבים את השריר).
  • משפר את זרימת הדם.
  • מגדיל את שחרורו של הורמון גדילה והטסטוסטרון, לכן יש השפעה על שיפור חילוף החומרים והגברת שרפת שומן.
  • הגברת, טונוס (מתח) השריר , כוח ומסת השריר.
  • הגברת הגמישות (טווח תנועה) במפרקים.
  • מגביר צריכת אנרגיה , ולכן וכתוצאה מכך הפחתה (ירידה)במשקל גוף.
  • הפחתת הצלוליט.
  • שיקום מוטורי (תנועתי).
  • מניעת אוסטאופורוזיס.
  • טיפול בכאבים.
  • טיפול פרקינסון.

יתרונות האימון בגיל הזהב:

  • משפר את יכולת ההליכה ואת איזון הגוף (שיווי משקל).
  • מפחית את הסיכון לנפילות.
  • מגביר את רמת האנרגיה ואת רווחתם.

 

הפעילות נעשית על מכשיר רטט מקצועי:

VIBROGYM עם תקן MDD

( Medical directive device )

  • מכשיר הרטט המקורי והטוב בעולם,
  • אשר הוכח מחקרית כמענה בריאותי ואסטטי
  • ואשר מומלץ על ידי רופאים ומומחים לצרכים אסתטיים ורפואיים.

מה מרגישים בזמן הרטט?

מן הרגעים הראשונים של פעילות גופנית על המשטח, מתחילים להרגיש בבירור את ההשפעה של הרטט. השרירים מתכווצים עד 100%, קצב הלב עולה ומגביר את זרימת הדם, בו זמנית, מתרחשים שינוים נוספים לטווח ארוך: מבנה העצם מתחזק, מגביר את הפרשת הורמונים, חילוף חומרים, צריכת קלוריות גירוי מערכת העצבים המרכזית והפריפרית.

משך זמן הפעילות המומלץ כ-20/25 דקות. כל סט מורכב בזמן עבודה של 30 – 60 שניות וזמן מנוחה והתאוששות. מומלץ לבצע מספר מחזורים של תרגילים עם שינוי תנוחות (מנחים) ואחריו התאוששות וכן הלאה.

במהלך התרגילים, כל הגוף מרגיש רטט, אין כאב , בסמוך לחוויית האימון נוסת תחושה של רווחה.

מתי ניתן להרגיש את ההשפעות הראשונות של האימון הנעשה עם פלטפורמת רטט?

בדרך כלל, לשימוש לאנשים שאינם עוסקים בספורט מקצועי , ממליצים על השימוש במשטח הרטט פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע ובתוך חודש כבר רואים תוצאות.

אימון ברטט

מהו אימון ברטט ?

אימון ברטט, רבים שמעו את המונח אך עדיין לא זכו להתנסות בפעילות זו. סטודיו גבריאלה פותח את שעריו ומזמין את כולם להתנסות באימונים המיוחדים אשר הוכיחו את יעילותם לא פעם. אימונים אלו עונים על צרכים שונים ועל כן יכולים להתאים למגוון רחב של אוכלוסייה. צרו קשר עם הסטודיו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בשמירה על הגוף ועל הבריאות שלכם.

נקודות חשובות שכדאי להכיר אודות אימון ברטט

קיימים סוגים שונים של אימונים גופניים, כאשר הם דורשים רמות כאלו ואחרות של כושר גופני. אך כעת עומד לרשותנו גם אימון ברטט. תחום ייחודי זה חולל מהפכה של ממש בעולם הרפואה והספורט המקצועי, וכעת היא מאפשרת את השלמתו של אימון משמעותי ואפקטיבי בקלות. המשיכו לקרוא וגלו את כל מה שכדאי לדעת אודות אימון זה.

  • זוהי שיטת אימון ייחודית אשר במהלכה המתאמן יבצע מספר תרגילים בסיסיים קצרים על גבי מכשיר אימון ברטט. לא נדרשת כאן פעילות גופנית מורכבת ותרגילים מסובכים.
  • אימון זה הוכיח את יעילותו בחיטוב הגוף אך לא רק. יעילותו מוכחת גם בתחומים בריאותיים שונים לרבות חיזוק של שרירי השלד, בניית מסת עצם, השפעה לחיוב על פעילות הורמונלית ושיפור זרימת הדם בגוף.
  • אופן פעולת שיטת אימונים זו פשוט יחסית, הרטט מעורר את פעילות השרירים, גורם להם להתכווץ ובכך תורם לחיזוק שלהם. בשונה מאימונים אחרים, זה מפעיל את השרירים באופן בלתי רצוני ועל כן לא דורש הפעלת מאמץ.

ליווי והדרכה צמודה לכל משך האימון

סטודיו גבריאלה מזמין אתכם להיחשף לעולם הכושר והבריאות שלא הכרתם עד כה. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מאימון אשר מותאם לכם באופן אישי ואשר מועבר על ידי גבריאלה סבח, אשר מובילה את תחום הכושר והבריאות זה למעלה מ – 20 שנה. צרו קשר עוד היום והסטודיו יעמוד לצדכם בכל, יתאים תכנית אינדיבידואלית בעבורכם וילווה אתכם במסירות בכל שלב במהלכה.

מהו אימון ברטט - סטודיו גבריאלה

אימוני רטט לשריפת שומנים

אחת הבעיות הבריאותיות עימן מתמודדים אנשים רבים בעולם המודרני הינה עודף משקל. רבים מוצאים את עצמם מתקשים להתמודד עם בעיה זו ופונים אל גורמים שונים לשם טיפול זה, זאת בין אם בפעילות גופנית אינטנסיבית ובין אם בשינוי תזונה דרסטי. כעת תוכלו גם אתם להיחשף אל אימוני רטט לשריפת שומנים. זו למעשה אחת השיטות היעילות והמוצלחות ביותר לירידה במשקל וחיזוק הגוף שמציע סטודיו גבריאלה.

אימוני רטט לשריפת שומנים – חיטוב הגוף מעולם לא היה פשוט יותר!

ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם המודרני מעניקות לנו פתרונות מעניינים וחדישים לבעיות שונות בהן אנו נתקלים בחיינו, זאת גם בעבור בעיה של משקל עודף וגוף שאין אנו מרוצים ממנו. בעוד שעד כה היה על רבים מאתנו לשרוף שעות ארוכות בחדר הכושר, הרי שהיום עומד בפניכם פתרון חדשני, יעיל ופשוט מאוד – אימוני רטט לשריפת שומנים.

במידה ואתם עדיין מתלבטים בנוגע לאימון זה, חשוב להבין מה הוא כולל. במהלכו אתם תבצעו תרגילים בסיסיים ופשוטים יחסית בשעה שאתם ניצבים על גבי המכשיר המתקדם. אימון ייחודי זה יוודא כי כלל השרירים שלכם רוטטים ומתכווצים, כך למעשה יהפוך גם את הפעולות הפשוטות ביותר לאימון אינטנסיבי ויעיל במיוחד.

חשוב לציין כי אימונים אלו לא רק יעזרו לכם להשיג את הגוף המחוטב והמעוצב עליו תמיד חלמתם, אלא גם יסייעו בחיזוק של שרירי השלד וחזרה לכושר גופני גם לאחר פציעה. אימון זה מתאים למתחילים ולמתקדמים כמו גם לאנשים בעלי יכולות גופניות מוגבלות.

אימוני רטט לשריפת שומנים

הפתרון האידיאלי והאינדיבידואלי לכל אדם

סטודיו גבריאלה שם לו למטרה את חיזוק הגוף של המתאמנים ושיפור מצבם הבריאותי. זאת הוא מצליח פעם אחר פעם הודות לניסיונה העשיר של המייסדת שלו, גבריאלה סבח. גבריאלה תתאים בעבור כל אדם את שיטת האימונים הנכונה לו, זאת תוך התייחסות מיוחדת למצבו הגופני ויכולותיו הפיזיות, כמו גם המטרות שהציב בעבור עצמו והתוצאה אותה מעוניין להשיג באימונים.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ