--
ּ

מאמן תזונה

אימון לתזונה בריאה להרזייה ולאורח חיים בריא.

אין ספק כי נוכחותו של מאמן תזונה בחיים עשוי להיות זה אשר ישפיע עליהם לטובה ויביא לתוצאות החיוביות אותן כולם מחפשים. בעולם של היום רבים עשויים לסבול מבעיות במשקל, זאת לכיוון עודף או אפילו תת משקל. אחת הדרכים היעילות להתמודדות עם מצבים שכאלו יכולה לכלול את מעורבותו של מאמן תזונה מקצועי. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם סטודיו גבריאלה עוד היום ולהבטיח לעצמכם את הסיוע המקצועי שיתמוך בכם בכל שלב ויסייע לחזור אל חיים בריאים הרבה יותר.

על תפקידו של מאמן תזונה

חשוב לציין בשלב הראשון כי מאמן תזונה הוא אינו תזונאי. בעוד שתפקידו של התזונאי יהיה בהענקת הידע הדרוש לגבי מתי וכמה כדאי לכם לאכול בהתאמה למצבכם הבריאותי, הרי שתפקידו של מאמן התזונה הינו שונה.

  • מאמן התזונה הוא למעשה מאמן אישי אשר עבר הכשרה מתאימה במכללה מוכרת להכשרת מאמנים המוכרת בלשכת המאמנים בישראל.
  • עיקר תפקידו יהיה ביישום השינויים הנדרשים באורח החיים שלכם, כלומר בשינוי ההרגלים שמעקבים אתכם.
  • בין התחומים עמם יסייע להתמודד נוכל למצוא גם אכילה רגשית, בולמוסים, אכילת לילה ועוד.
  • המאמן ייעזר בכלים ומיומנויות שונות המתבססות על הפסיכולוגיה הקוגניטיבית והפילוסופית על מנת לסייע לכם לנהל בצורה נכונה את רגשותיכם ובכל לאזן את האכילה במהלך השגרה והאירועים המיוחדים.
  • מאמן התזונה יהפוך לחלק בלתי נפרד מחייכם. כך שזכרו כי מומלץ להיות כנים עמו, כך יוכל גם להתאים בעבורכם את דרך ההתמודדות הנכונה ביותר בעבורכם עם אכילה שאיננה בריאה.

מאמן תזונה

 

מאמן תזונה: קואצ'ינג לתזונה נכונה

זכרו כי אורח חיים בריא אינו כולל אך ורק השגחה על מה אוכלים ומתי. בעת פנייה אל סטודיו גבריאלה תוכלו להצטרף גם אל שיעורי אימון גופני, בין אם אימוני רטט או אפילו שיעורי ריקוד למבוגרים, אשר יסייעו בהורדה במשקל, חיזוק הגוף ושיפור המצב הבריאותי שלכם. צרו קשר עם הסטודיו כבר היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל ולהרחיב על מגוון הפעילויות השונות מהן תוכלו ליהנות בסטודיו.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ